Annonce
Erhverv

Virksomheder betaler for ellers gratis klik på Google

Mange danske virksomheder benytter sig af muligheden for at annoncere via Googles søgetjeneste. Men tre ud af fire kroner brugt på at annoncere på eget firmanavn konverterer blot gratis klik til betalte klik ifølge Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen. (Arkivfoto). Foto: Don Ryan/Ritzau Scanpix
Tre ud af fire kroner, som virksomheder bruger på selvannoncering, omdanner gratis klik til betalte klik.
Annonce
Annonce

To mænd bag ulovlig import og salg af over 100 franske bulldogs er fundet skyldige i Højesteret: Sådan blev deres domme

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Nu bliver det mere økonomisk attraktivt at arbejde for en stor gruppe danskere - og der er brug for dem

Dansk familie på dødsensfarlig pinseudflugt udløste storalarm syd for grænsen

De udvikler kunstig intelligens til alle - nu vil de stoppes: AI er en trussel på linje med atomkrig og pandemier

Annonce