Annoncørbetalt indhold

Skab fremgang for jeres kreative virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Der er masser af kreative virksomheder derude, og det kan være svært at slå igennem, hvis man ikke har den rigtige strategi inden for digital marketing på sociale medier samt et stærkt visuelt udtryk, som understøtter virksomhedens vision. Det handler om at skabe en unik identitet, som giver virksomheden en plads på et marked, som kan være fyldt med konkurrenter.

Fokus på de sociale medier

Annonce

Når der er tale om digital marketing, så spiller de sociale medier en kæmpe rolle, og der findes en kæmpe kundebase på platforme som Facebook og Instagram. Har man at gøre med en kreativ virksomhed, der arbejder med upcycling af genbrugsfund, fremstilling af originale kunstværker, smykker osv., så er især Instagram en god platform til at promovere virksomheden og skabe vækst. Online marketing kan i det hele taget være en jungle at navigere i, men der er masser af hjælp at hente hos et digitalt marketing bureau københavn. De er erfarne og ved lige præcis, hvad der skal til for at skabe online succes. Så kan du fokusere mere på at skabe de bedste produkter, tjenester eller hvad din virksomhed ellers tilbyder.

Et stærkt visuelt udtryk

Det er selvfølgelig altid vigtigt for en virksomhed at have et stærkt visuelt udtryk, men det er typisk endnu vigtigere, når man har med en kreativ virksomhed at gøre, da det er en stor del af virksomhedens identitet. Et visuelt udtryk kan bestå af mange elementer såsom logoer, fotos på sociale medier, posters og meget mere. Logoet er det, man forbinder virksomheden med, og det er vigtigt, det er genkendeligt, så det bliver husket. Derudover er det vigtigt med en rød tråd i kommunikationen, så man som potentiel kunde ikke er i tvivl om, hvilken virksomhed man kigger på. Det man gøre ved at bruge de samme farver på logoer, fotos, opslag, kampagner, hjemmesider og evt. emballage.

Skab en klar vision

En anden vigtig del af at stå stærkt som virksomhed er at have en klar vision, som er tydeligt kommunikeret til målgruppen. Det kan være, at man fokuserer meget på bæredygtighed inden for et bestemt område eller måske går man ind for ‘less is more’. En vision kan også være at få flere til at bruge deres kreativitet. Der er uendelige muligheder, og det vigtigste er at være unik og aktivt kommunikere virksomhedens budskab, så man ikke bare sælger et produkt, men også har fokus på at gøre en forskel.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.