Annoncørbetalt indhold

Tænk grønt, når du tænker rengøring

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Har jeres virksomhed fokus på grønne løsninger og klimavenlige tiltag? Det er noget af det, der er kommet mere og mere frem i de sidste mange år, og det med rette. Heldigvis er mange begyndt at gøre noget ved det, så det er tydeligt, at man faktisk tænker over det – men måske der er områder, I slet ikke har overvejet, I kan forbedre jer på. Rengøring er noget af det, der måske bliver lidt glemte på dagsordenen, når I planlægger, hvad I gerne vil fokusere på at forbedre – det er ganske enkelt ikke noget, I nødvendigvis har tænkt over.

Rengøringsmidler er en bred kategori. Ved at vælge erhvervsrengøring, hvor der er fokus på brugen af rengøringsmidler, der ikke indeholder miljøskadelige stoffer, er I automatisk med til at tænke de grønne aspekter ind i løsningen. Men valget af rengøringsprodukter er ikke det eneste, der tæller med i ligningen. Noget af det, der også spiller en stor rolle, er doseringen. Selvom det måske er små mængder på daglig basis, der ændrer sig, er det noget af det, der hurtigt løber op på den lange bane og kan betyde en væsentlig besparelse, som vil kunne ses – både økonomisk og klimamæssigt.

Hvorfor er rengøring så vigtigt?

De fleste kender det fra deres eget hjem – at man ikke orker at gøre rent, fordi der er mange andre ting, der trækker mere. Hvis I har eksternt rengøringsfirma på, er det selvfølgelig ikke den tanke, der fylder I jeres virksomhed, men derimod måske tanker om, hvor meget I skal prioritere at få gjort rent. Men rengøringen er enormt vigtig.

Et godt indeklima er med til at forbedre arbejdsmiljøet. Hvis der er meget støv i luften, kan det både være til gene for allergikere, men også for folk uden allergier, der reagerer på mængden af støvpartikler. Snavs og andet er uhygiejnisk, og hvis ikke overfladerne tørres af med desinficerende midler, risikerer I, at eventuelle vira og bakterier kan overføres eller sprede sig.

Et rent arbejdsmiljø er altså med til at oppe oplevelsen af sundhed på arbejdspladsen. Det kan godt være, I ikke tænker over det på daglig basis, men hvis I sammenligner en periode med lidt eller ingen rengøring med en periode, hvor det har været i fokus at få gjort rent oftere, vil I garanteret kunne mærke øget tilfredshed blandt medarbejderne. Det er noget af det, man kan forvente – og så er det bare rart at møde ind i lokaler, der er rene og indbydende.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.