Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Drømmer du også om at få den rigtige opmærksomhed rettet mod dig og din virksomhed? Har du overvejet at prøve med en håndfuld logoflag til at skabe blikfang, når brisen rammer helt rigtigt? I modsætning til dannebrog må du hejse dine logoflag hver dag hele året rundt. Her skal du kun bekymre dig om stærke vindforhold, inden du hejser dine logoflag for at gøre opmærksom på din virksomhed. Det betyder bare, at flagene skal laves af det rette materiale for at holde.
Forøg mængden og materialet i flagene
Endnu en fordel med logoflag er, at du selv bestemmer, hvor mange du vil have til at pryde udsigten. Det er kun dine egne begrænsninger, der er med til at afgøre antallet af flag til din virksomhed. Hvis du kan nøjes med et enkelt og vedvarende flag i vinden, så vælger du det. Hvis du vil have et halvt dusin til at pryde horisonten, så gør du det. Det eneste, du skal være opmærksom på med et hvilket som helst antal flag, du vælger, er, at de højst sandsynligt vil blive slidt langt hurtigere end dit dannebrogflag.
Flag til marketing på denne måde bliver brugt langt flere gange og ofte i al slags vejr. I modsætning til dannebrog, som kun hæves til vejrs på udvalgte dage og gerne dage, hvor det er solskin og generelt flot vejr. Logoflag skal laves i slidstærkt polyester, som kan holde til lidt af hvert i det danske klima. Men valget af materiale har intet at skulle have sagt omkring valget af designet i logoflaget.
Sæt dit varemærke på dit helt eget flag
Alt efter udseendet på dit logo kan du få ret meget medbestemmelse på et hvilket som helst logoflag. Der findes flere forskellige måder at få lavet logoflag, men det er ikke alle steder, hvor du har samme medbestemmelse over det endelige slutresultat. Sørg for at undersøge dette, inden du placerer en ordre på et halv dusin flag.
Hvis du først begynder at reklamere for dig selv med logoflag, kan du godt begynde at lave justeringer i dit kommende budget. Det er en post, som du ikke vil fortryde. Men det er også en post, som skal tilpasses hvert halve år. Seks måneder er den gennemsnitlige levetid for et solidt logoflag, som hænger i al slags vejr alle ugens dage. Det er svært at sige helt præcis, hvornår du skal udskifte dit logoflag. Men når du kan se, at det begynder at flosse i kanterne og generelt se lidt sjusket ud, er det på tide, du får bestilt en ny portion til en udskiftning i flagstængerne.
Denne artikel indeholder sponsoreret indhold
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.